Pasiune de colectionar

Posted: 3 Noiembrie 2011 in Stiri
Etichete:, ,

Totul s-a nascut din pasiune. Dupa ce am alergat prin cateva orase din Europa in cautarea doritelor machete, dupa ce am cerut cate un exemplar din Pagini Aurii la aproape fiecare hotel in care am locuit, dupa ce toate traseele turistice sau mai putin duceau neaparat pe langa un magazin de machete, ne-am hotarat!

Ne-am hotarat ca este mai mult decat dificil sa inghesuim cutiile in geamantane in asa fel incat sa nu se strice, sa ne sticleasca ochii la fel de fel, dar sa nu putem cumpara pentru ca 70% din bagaj este ocupat de cutiile de machete, sa ne straduim sa le comandam online prin tari straine, dar sa nu le putem cumpara tot timpul pentruca, pentru ca ati ghicit, suntem din Romania…

Asadar ne-am hotarat ca este mult mai simplu sa ne facem un magazin online de machete! Cumparam ca in poveste, doua pentru noi, doua pentru voi! Si uite-asa suntem multumiti cu totii! Voi pentru ca in sfarsit puteti cumpara machete online de la un magazin romanesc, noi pentru ca avem acum o colectie mult mai bogata de machete decat acum cativa ani!

Lasă un răspuns

