Provinciala

Posted: 17 Octombrie 2012 in De-ale mele

Toata viata mea am fost o provinciala… M-am nascut si am crescut 18 ani intr-un oras mic, de provincie, unde Revolutia din ’89 a ajuns doar la televizor si in mintea mamei mele (care facea niste bagaje…nici acum nu stiu unde credea ca am putea pleca!). E drept ca ultimii 21 de ani mi i-am petrecut in Bucuresti sau in apropierea lui.

Acum suntem ‘tarani’, vorba lui fi-miu, ca doar stam la tara (la vreao 5 km de Bucuresti).

Niciodata insa nu m-am integrat perfect in peisaj, nu m-am imbracat ‘la moda’, ba mai degraba am alergat dupa chilipiruri, nu am fost mondena, ba sunt chiar mai indragostita de vremurile interbelice, nu m-am simtit in largul meu alaturi de oameni fitosi… Mi-au placut intotdeauna oamenii simpli (dar nu prosti).

Si una peste alta, am descoperit azi ca am ramas la fel. Ca sa intelegeti de ce! Multe dintre coletele voastre sunt livrate cu Posta si de obicei mergeam la un oficiu Postal din Bucuresti ca sa livrez coletele. Azi m-am gandit insa ca este o tampenie sa bat drumul si am intrat la Oficiul Postal din Chitila. Si ce sa vezi? Toata lumea binevoitoare, documentele de trimitere tiparite sunt OK si fara aprobare de la sediul central, pot lasa coletele ca sa nu astept cate o ora si ma intorc dupa chitante mai tarziu…Nu mi-a venit sa cred!

Prima livrare cu valoare declarata si cu ramburs, basca cu formulare tiparite, a fost o adevarata aventura…si acum am emotii cand ma gandesc la madama de la ghiseu care m-ar fi muscat daca ar fi putut. Adica sa nu te nasti stiind cum se compeleteaza un Buletind exepeditie si un Mandat postal? Nu se poate…

Dar acum vad ca solutia era ‘in provincie’ si tare ma bucur ca am gasit-o! Si ca sa vedeti cat de ‘rurali’ suntem, sa va arat cu ce se livreaza corespondenta! Si ma simt bine!

 

Biciclete de postasi

 

Sa fiti sanatosi!

 

Lasă un răspuns

