La multi ani, vitrinacumachete.ro!

Posted: 11 Noiembrie 2012 in Stiri
Etichete:,

Acum 1 an, cam pe la noua seara, va anuntam ca existam. Si astazi, evident, va anuntam ca implinim 1 an de existenta.

 

 

Am invatat multe si v-am impartasit multe, ne-am bucurat de fiecare data cand am primit in stoc o macheta noua, frumoasa si delicata asa cum ne-am dori sa fie toate, ne-am bucurat mai ales atunci cand voi ati fost multumiti de macheta primita de la noi si cand v-ati bucurat ca niste copii cand ati despachetat coletul, neamaiavand rabdare sa vedeti care este urmatoarea minune din colectie…

A fost si greu, a fost si frumos… Ne-ar fi placut cateodata sa ne teleportam in alta tara, dar ne-am revenit repede! Care ar fi fost farmecul, nu? Gandurile sunt multe si invalmasite la ceas aniversar de seara, dar vrem sa va spunem ca noi suntem cei care ne dorim primii sa aveti in colectie cele mai frumoase, mai noi si mai dorite machete de pe mapamond!

 

Asadar,  la multi ani, vitrinacumachete.ro si la mai mare!  La multi ani voua, cei care ne ajutati in fiecare zi sa mergem mai departe!

 

Comentarii
  1. Boicu Catalin Ionut spune:

    La multi ani !!! „Keep on doing the good job !!!”

  2. La Multi Ani !
    Si daca tot e pe engleza, eu zic „Way to go ! „

Lasă un răspuns

