Salut,

Dupa cum v-am promis, revenim la povestea de la Nuremberg. Desi nu a trecut foarte mult de atunci, parca nici n-a existat! Mi-as dori un bis! Offf! Carevasazica (nu stiam exact cum se scrie, recunosc…am cautat in DEX) asa… Ne-am intalnit noi cu furnizorii, ne-am minunat de noutatile pe care le-am vazut, ne-am facut multi prieteni… si tot asa! Am trecut si pe la Abrex si am incercat sa intelegem de ce se scumpesc asa machetele produse de ei, dar n-am aflat… N-am aflat de ce, am aflat doar ca se vor scumpi in continuare! Vom vedea cine o sa le mai cumpere in conditiile acestea! Nu sunt foarte orientati catre client, nu stiu ce sa zic…

Le-am admirat standul, pentru ca arata foarte bine! Puteti vedea asta si mai jos, daca nu ma credeti! Sa stiti ca in comparatie cu ceilalti expozanti cehi, ei s-au prezentat foarte bine!

Abrex. Targul de Jucarii Nuremberg 2014

Abrex. Targul de Jucarii Nuremberg 2014

Si le-am admirat si noutatile!

???????????????????????????????

???????????????????????????????

NZG Open House

Dupa care, ne-am pregatit de petrecere! Open house la NZG! Pentru mine a fost ca si cum ai invita un pusti in vizita la fabrica de ciocolata! Sa va spun cate ceva despre NZG. Lucruri interesante, zic eu: produc machete de vreo 45 de ani, au~ 15 angajati; realizeaza jumatate din vanzarile catre persoane fizice in Germania (da, ati auzit bine!); au mutat productia in China acum cativa ani (din pacate inclusiv proiectarea se realizeaza in China; nu numai la ei, la toti…).

Si ce m-a impresionat pe mine la NZG: felul in care s-au organizat la acest targ. Fiecare dintre cei 15 angajati a avut un rol bine definit: Beate, de la depozit, conducea microbuzul care ne lua si ne aducea in fiecare zi la hotel; doamna care le facea curatenie la firma, impreuna cu fiica ei, s-au ocupat de servirea invitatilor la petrecerea NZG; Inge, directoarea generala a companiei si proprietara acesteia, in acelasi timp, era imbracata identic cu toate fetele din echipa de vanzari si asigura ‘aprovizionarea’ cu suveniruri la petrecere sau se ocupa de clientii NZG in standul de la targ. Oameni buni, am fost uimita profund. Eu am lucrat 8 ani intr-o companie romaneasca si am coordonat un Departament de Marketing. Am facut de toate, de la mutat de mobila, curatenie in birou si prezentari pentru furnizorii externi. Dar trebuie sa va spun ca dintr-o suta de oameni gaseam vreo 5 care sa ma ajute… Asa ca da, m-a impresionat ceea ce au facut cei de la NZG. Felul in care au lucrat ca o echipa.

Ce mi-a fost foarte greu sa inteleg a fost cum de au organizat pentru prima data o astfel de intalnire… Dupa zeci de ani de existenta in acelasi oras cu cel mai mare targ de jucarii din Europa… Nu am gasit inca raspunsul, asa ca trec mai departe.

Vizita la NZG a fost impresionanta. Va imaginati cum este sa vezi expuse in vitrine aproape toate machetele produse vreodata de NZG? Sa vezi acolo prima ta macheta? Care are vreo 35 de ani?

Sigla initiala NZG

Arhiva modelelor NZG

Arhiva modelelor NZG

Showroom NZG

Showroom NZG

Petrecerea a avut loc in fostele spatii de productie, amenajate acum pentru astfel de evenimente. Era trist, intr-un fel… Aici, odata, cativa oameni, gandeau si puneau in practica unele dintre cele mai renumite machete de utilaje pentru constructii. Vremurile s-au schimbat, companiile s-au adaptat la piata sau au murit … si totul merge mai departe. Si ca sa nu devenim nostalgici, va aducem si cateva dovezi ca ne-am simtit foarte bine!

Chuck joaca golf!

Chuck joaca golf!

???????????????????????????????

A fost o seara frumoasa, care m-a facut sa cred, mai mult ca niciodata, ca merita sa lupti pentru visul tau! Chiar daca este o piata mica in Romania, chiar daca nu avem o cultura care sa ne faca sa intelegem de ce ar trebui sa avem hobby-uri, chiar daca, chiar daca…vom face asa cum ne-a invatat cineva, urmand o replica dintr-un film celebru:

Keep on swimming, Nemo!

Si ne bucuram ca sunteti alaturi de noi!

Seara buna si spor la colectionat,

Dan & Rucxandra

http://www.vitrinacumachete.ro/

https://vitrinacumachete.wordpress.com/

https://www.facebook.com/vitrinacumachete.ro

Lasă un răspuns

