#4 ani de vitrina cu machete! Va multumim!

Posted: 13 Noiembrie 2015 in Stiri
Etichete:, , ,

Salut,

De data asta sunt eu, Rucxandra, responsabilul de comunicare (emotionala) din cadrul echipei! Zilele trecute am implinit 4 ani de vitrina cu machete si as vrea sa va multumesc, voua, celor care ati ales sa va traiti pasiunile! Sa adaugati, de cate ori puteti, cate o macheta noua in raftul cu machete pe care il priviti cu atata drag!

4 ani

Au fost ani frumosi, ani grei, cu realizari si frustrari, cu prietenii care vor dura mult. Nu suntem mai bogati, muncim mai mult, dar suntem mai impliniti!

Si pentru prima data in istoria noastra, am petrecut alaturi cu cativa dintre noii nostri prieteni! A fost frig, dar frumos! Ne-am incalzit cu un vin fiert si totul a mers perfect!

Am fotografiat machetele de la care a inceput totul … adica pasiunea pentru machete de utilaje! Ele sunt primele vinovate!

Primele machete din colectia lui Dan

                                                            Primele machete din colectia lui Dan

Am admirat machete mai vechi sau mai noi…

8_zpskhm3tcvv20_zpsk4jbybcj

 

21_zpsg7fwsxm4

19_zpsmotjlwls

 

Am fotografiat machete…

071120151630

071120151631

 

Am admirat omul si masina lui…

071120151646

Am taifasuit si am mancat o varza la ceaun, buna de tot!

photo 4

 

 

 

Va multumim tuturor celor care ne-ati onorat invitatia si la anul va asteptam din nou! Poate intr-o zi mai calduroasa!

Toate cele bune!

Rucxandra

 

PS: Multumim, Dan Mavrovin, pentru poze!

 

http://www.vitrinacumachete.ro/

https://vitrinacumachete.wordpress.com/

https://www.facebook.com/vitrinacumachete.ro

 

 

 

 

Lasă un răspuns

